Fem servir cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant accepta la seva instal·lació i ús.

Cinc anys posant-li pebrots al càncer

01 · Febrer · 2019

Avui s'inicia V edició de la campanya solidària “Posem-li pebrots al càncer”, impulsada per Condis Supermercats en col·laboració amb la FECEC – Junts contra el càncer

Coincidint amb el Dia Mundial contra el Càncer (4 de febrer), la iniciativa s'inicia avui divendres 1 i dissabte 2 de febrer, a 493 establiments Condis de Catalunya, amb l’ajuda indispensable de més de 900 voluntaris.

Són precisament aquest equip de voluntaris una de les claus de l’èxit de “Posem-li pebrots al càncer”, ja que són ells els encarregats d’oferir als clients una bossa amb dos pebrots solidaris, un verd i un altre vermell, -aportats per l’empresa Agroponiente-, a canvi d’un preu simbòlic d’un euro i mig.

“Posem-li pebrots al càncer” va néixer al 2015 amb l’objectiu de fomentar la solidaritat amb les persones que pateixen la malaltia i difondre la tasca d’acompanyament que realitzen les entitats de la FECEC. La recaptació íntegra de la venda dels pebrots solidaris es destinarà a programes d’atenció i suport a pacients oncològics i les seves famílies. Després de quatre anys, aquesta iniciativa ha contribuït amb més de 300.400€ als projectes impulsats per la FECEC.

La campanya d’enguany ha estat apadrinada per les periodistes Elisenda Carod i Sílvia Tarragona, el meteoròleg Tomàs Molina, l’investigador Manel Esteller, Director del programa d’Epigenètica i Biologia del Càncer de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques de Bellvitge (IDIBELL), el Dr. Germà Lluch, Director de Coneixement i Recerca de l’Institut Català d’Oncologia i el forner Daniel Jordà, qui ha elaborat una recepta de pa amb pebrots solidaris, ajudat per la seva filla.

A l’acte de presentació també hi ha participat Isabel Rojas, voluntària de la Fundació Lliga Catalana d’Ajuda Oncològica (Oncolliga), en representació d’aquest equip humà; Núria Casaldàliga, Vicepresidenta de la Junta directiva de la FECEC i directora d’Oncolliga, i el director de marketing i comunicació de Grup Condis, Xavier Pérez.

El voluntariat que col·labora en la iniciativa prové de les entitats organitzadores, així com d’una important crida a la que s’han afegit diferents institucions i l’empresa Tram Baix. D’altra banda, Condis també fomenta la solidaritat entre els seus empleats i col·laboradors, que hi participen des dels diferents punts de venda i des de la plataforma central.

 

Font: Nota de premsa de la FECEC